idawagner

Alla inlägg under februari 2011

Av Ida Wagner - 20 februari 2011 23:46

Hm, det har blivit lite dammigt på min blogg upptäckte jag idag. Och det är underligt med tanke på att det kryper i fingrarna på mig och jag vill bara ut och fota allt jag kan se så att ni kan få se det också. Men jag har ingen inspiration eller vilja att trotsa kylan som drar fram det finaste i allt utomhus just nu. Men lite har jag iallafall fotat denna månaden, få och kassa bilder, men här är dem nu. Och var så säkra på att ju varmare det blir, ju fler bilder kommer dyka upp här :D

 


 



  


 


Semlebak med Lovisen, och det är meningen att nutella-burken ska vara suddig så att det inte blir lika uppenbart att den burken redan är borta.  Inte så särskilt sammarbetsvillig Zimba, jag tror nog att det här kan ha varit 15: e kortet eller något, och ändå vägrar han titta in i kameran.. men han hade huvudet åt rätt håll i vilket fall, nästa gång kanske det går bättre!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards